Ring oss: 010 10 10 340

Svenska
  • Kortbetalning

• Visa / Mastercard
    Nu kan du öka servicen till dina kunder genom att erbjuda kortbetalning vid anmälningstillfället.

Visa      Mastercard

• Fakturering

• Automatisk faktura
    Din faktura skickas med bekräftelsemailet som går ut till deltagaren efter den anmält sig.

Fakturan som du designar går automatiskt ut till deltagaren. Du slipper skicka fakturorna och administrationen kring detta. Fakturan bifogas bekräftelsemailet som en PDF fil. Du väljer själv för vilka av dina arrangemang som du vill använda automatisk faktura.

• Egen fakturalayout
    Skicka enkelt dina fakturor genom systemet. Du gör enkelt uppföljningar på betalningar samt avprickning.

Med en anpassad fakturalayout får du fakturan som du vill ha den.
    Kontakta oss så anpassar vi er faktura.

Nyheter

Här hittar du våra nyheter. Dessa skickas som nyhetsbrev men kan även läsas här.

dinkurs.se uppdaterar

Klicka här för att visa fler nyheter

Integrerat anmälningsformulär
Så här fungerar det
Bli en proffsarrangör
Sälj och använd värdebevis
Uppföljnings-plan
Säkra dina betalningar

Få fler deltagare
Skapa och skicka biljetter
Förenkla din fakturering
Vad tycker dina deltagare
Automatiska deltagarlistor
Ta betalt med kort
Använd euro som valuta
Publicera deltagarlistor
Rabattkoder med Din Kurs
Sälj produkter via Din Kurs
Skicka sms till deltagarna

Deltagarlistor o fakturamallar

Effektiv marknadsföring handlar om att nå ut till din målgrupp. Med Din Kurs förenklar vi både kommunikationen med dina kunder och din interna administration. Två goda syften i ett!

Under hösten har vi aktiverat några nya funktioner som vi gärna vill nämna och hoppas att ni finner dem användbara.

Ny funktion: Beställningsformulär!

Nu kan du inte bara administrera dina anmälningar via oss utan även sälja andra saker via vårt nya beställningsformulär. Du lägger upp en länk på din hemsida precis som för ett vanligt arrangemang.

Ange att formuläret ska vara ett beställningsformulär när du lägger upp det. Formuläret saknar då start och slut dag och du anger inte heller pris.

Lägg sedan upp de produkter du vill sälja som extrafält av typen "Dynamisk lista / fasta fält / pris"

Kunden väljer sen de produkter den vill beställa utifrån de fälten ni gjort. Naturligtvis kan kunden även i detta fallet betala med VISA/Master Card eller faktura.

Ny funktion: Egna deltagarlistor!

Nu kan du skapa dina egna deltagarlistor. Du väljer själv bland standardfälten och de extrafält som du skapat för att göra just din egen deltagarlista. Vill du har rutor på listan för att bocka av närvaron på dina event kan du även välja att infoga detta.

Du kan även göra en deltagarlista och använda den designen för publika deltagarlistor. Man går då in på evenemanget och väljer vilken lista som ska användas som publik. Då får man en länk som du kan använda för att publicera deltagarlistan på din hemsida.

Ny funktion: Egna fakturamallar!

Numera skapar du dina egna fakturamallar. Du lägger själv in de uppgifter som ska finnas med på fakturan och vilken logotyp du vill ha. Välj sedan vilken av dina mallar du vill använda till vilket evenemang. Välj även om fakturan ska skickas automatiskt eller om du själv vill generera den i efterhand.

Detta gör det möjligt för dig att ha olika logotyper och olika kontouppgifter vid olika evenemang.

Nya kunder

Till sist så vill vi passa på att hälsa alla våra nya kunder varmt välkomna till oss och hoppas att även ni kommer att vara nöjda med systemet och den service som vi erbjuder.

Eksjö CK
Västergötlands Spelmansförbund